အင္တာနက္ေပၚက သဇင္


ၿမန္မာၿပည္က ၿပည္သူ႕အခ်စ္ေတာ္ အဆိုေတာ္ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ သဇင္တေယာက္ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ သတင္းၾကီးလို႕ေနပါၿပီ။

သူ႕ရဲ႕ ေပ်ာ္ပါးေဖၚနဲ႕ အပိုင္း(၁)၊ အပိုင္း(၂) ဗြီဒီယိုဖိုင္ထြက္ရွိလာၿပီးေနာက္ ယခုရက္ပိုင္းမွာပဲ အပိုင္း(၃) ဆိုၿပီး ထြက္ရွိလာပါၿပီ။

ပထမတုန္းက ဟိုတယ္က ခိုးရုိက္တယ္လို႕ ဆိုၾကေပမဲ့ သူ႕ရဲ႕ ဗြီဒိယိုဖိုင္(၃)ခုစလုံးကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ သူ႕ရဲ႕ ေပ်ာ္ပါးေဖၚအမ်ဳိးသားက ရုိက္ကူးထားတယ္ဆိုတာ ထင္ရွားသြားမွာပါ။

သဇင္ကိုယ္တိုင္က ဒါက အိမ္ေထာင္ေရး ေဖါက္ၿပန္တာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ အိမ္ေထာင္ေရးကို မထိခိုက္ႏိုင္ပါဘူး၊ ေအာ္စီမွာ တခါထပ္ၿပီး မဂၤလာေဆာင္ဦးမယ္လို႕  First News ဂ်ာနယ္မွာ အတိအလင္း
ဆိုလာပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဒီဗြီဒီယိုဖိုင္ဟာ အိမ္ေထာင္မက်ခင္တုန္းက ရုိက္ကူးထားတယ္လို႕ ယူဆလို႕ရပါတယ္။

ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ လက္ရွိသဇင့္ေယာက်ာၤးက သေဘာထားၾကီးစြာနဲ႕ ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးႏိုင္ေပမဲ့ ပတ္၀န္းက်င္နဲ႕ ေနထိုင္ရတဲ့ ယဥ္ေက်းတဲ့ လူးအဖြဲ႕အစည္းထဲက သူ႕အသိုင္းအ၀ိုင္း၊ ေဆြမ်ဳိးရင္းခ်ာေတြက လက္ခံႏိုင္ပါ့မလားဆိုတာ ေစာင့္ၾကည့္ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

တခ်ဳိ႕က သဇင္ဟာ ေယာက်ာၤးသားေတြ အနားကမခြာႏိုင္ေအာင္ ဆြတ္ပ်ံ႕ၾကည္နူးဖြယ္ သာယာမႈအထြတ္အထိပ္ကို ေပးႏိုင္စြမ္းအရွိဆုံး ၿမန္မာအမ်ဳိးသမီးရယ္လို႕လည္း ခ်ီးက်ဴးေထာပနာၿပဳၾကပါတယ္။

သဇင္ရဲ႕ အပိုင္း(၃)ဗီီဒီယို ဖိုင္ကိုေတာ့ မတင္ေပးေတာ့ပါဘူး။
စိတ္၀င္စားတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဘာသာ လိုက္ရွာၿပီး ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။


5 comments:

  1. ေတာ္ကီကေတာ့ လန္ထြက္ေနတာပဲ

    ReplyDelete
  2. ေစါက္ရွက္မရွိ this are sexgirls i not like.



    ReplyDelete
  3. မျဖစ္သင့္ပါဘူး

    ReplyDelete
  4. ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္တဲ႔လား

    ReplyDelete
  5. ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
    ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
    ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
    ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

    *မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
    * ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
    *ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
    *ကင်ဆာကို ကုသရန်
    *လက်စားချေရန်
    *စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
    * သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
    *HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
    သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp- +2349046229159

    ReplyDelete

အၾကံေပးၾကည့္ပါလား.......